Wysyłka i transport
Nasz sklep internetowy współpracuje z różnymi przewoźnikami, aby zaoferować każdemu z naszych klientów wygodną, preferowaną przez niego formę dostawy. Dodatkowo dla wszystkich zamówień o wartości powyżej 2500 zł obowiązuje darmowa dostawa dla wszystkich sposobów wysyłki. Wszystkie nasze przesyłki są zabezpieczane przed stłuczeniem i zniszczeniami - w razie jakiegokolwiek uszkodzenia w transporcie dosyłamy naszym klientom brakujące produkty. Gdy została złożona reklamacja wg właściwych zasad u przewoźnika Prosimy jednak aby w momencie zaistnienia zdarzenia zniszczenia przesyłki została ona dokładnie sprawdzona , i spisany została formularz uszkodzenia , odpowiedni dla właściwego kuriera
Składanie Zamówień
-
Klient może dokonać zakupu Produktu znajdującego się w ofercie Sklepu Internetowego w następujący sposób:
-
poprzez wybór opcji „ZALOGUJ SIĘ” po uprzednim utworzeniu przez Klienta Konta,
-
poprzez wybór opcji „ZAKUPY JAKO GOŚĆ/REJESTRACJA” bez Rejestracji poprzez Formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej Sklepu lub
z Rejestracją poprzez Formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
-
Klient może dokonać zakupu Produktu znajdującego się w ofercie Sklepu Internetowego siedem dni w tygodniu przez całą dobę poprzez złożenie Zamówienia przez stronę Sklepu Internetowego.
-
W celu złożenia Zamówienia konieczne jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta Regulaminu, poświadczane poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola przed finalizacją Zamówienia. Brak akceptacji Regulaminu w toku procedury składania Zamówienia uniemożliwia nabycie Produktu za pośrednictwem Sklepu internetowego i skuteczne złożenie Zamówienia.
-
W celu złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta jego danych osobowych wskazanych w formularzu zamówienia oznaczonych jako obligatoryjne, jednakże niezbędnych do realizacji przez Sklep zamówienia.
-
Sprzedający wyjaśnia, że Klient kompletuje Zamówienie korzystając z opcji „Koszyka”. Wybór Produktu (zgodnie z jego opisem, ceną brutto oraz dodatkowymi cechami) dokonywany jest przez naciśnięcie na przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”
po uprzednim ewentualnym uzupełnieniu typu Produktu, jeżeli jest on oferowany
w różnych wariantach (np. kolorystycznych, rozmiarowych, promocji, gatunkowych). Po naciśnięciu na przycisk „PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA”, Klient wybiera obszar
i sposób dostarczenia Produktu, sposób płatności oraz wypełnia formularz zamówienia. -
W zamówieniu należy wskazać:
-
Zamówione Produkty oraz ich ilość,
-
Imię i nazwisko lub firmę Klienta,
-
Adres Klienta,
-
Adres e -mail,
-
Numer telefonu,
-
Sposób dostawy,
-
Sposób płatności,
-
Adres wybranego Paczkomatu InPost, jeśli Klient wybierze dostawę do Paczkomatu Inpost (o ile dostawa do Paczkomatu InPost jest możliwa gabarytowo),
-
Dane do faktury VAT (z wyraźnym zaznaczeniem prośby o fakturę VAT
w oddzielnej wiadomości do sprzedawcy właściciela serwisu)
-
-
Klient, który zarejestrował Konto w Sklepie internetowym może złożyć Zamówienie
z wykorzystaniem Konta po zalogowaniu się do Sklepu Internetowego. -
Sprzedawca wskazuje, że w wartość Zamówienia obejmuje cenę (brutto) wyrażoną
w PLN wybranych Produktów oraz koszty jego dostarczenia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. -
W trakcie procedury składania Zamówienia – aż do momentu naciśnięcia na przycisk „SKŁADAM ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”, Klient ma możliwość modyfikowania Zamówienia w szczególności w zakresie wyboru Produktu, jego wariantu, obszaru i sposobu dostarczenia, sposobu płatności, danych podanych
w formularzu zamówienia. -
Złożenie Zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy sprzedaży Produktu będącego przedmiotem Zamówienia.
-
Po złożeniu przez Klienta Zamówienia, Klient – na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia niezwłocznie otrzyma wiadomość elektroniczną o tym, że Sprzedawca otrzymał zamówienie.
-
Po otrzymaniu Zamówienia Sprzedawca weryfikuje, czy zamówienie może zostać przyjęte do realizacji. W przypadku braku magazynowego lub pomyłek po stronie serwisu Allegro Klient zostaje poinformowany o częściowym/całościowym braku możliwości realizacji zamówienia w formie wiadomości e – mail. Klient decyduje, czy jego zamówienie ma zostać zrealizowane w części obecnie, w późniejszym terminie lub anulowane.
-
Sprzedawca informuje w wiadomości e – mail o przyjęciu Zamówienia do realizacji.
Z chwilą otrzymania ww. oświadczenia między Stronami zostaje zawarta umowa sprzedaży. -
Sprzedawca oświadcza, że istnieje możliwość złożenia zamówienia na Produkty
o indywidualnych cechach niż te wskazane w Sklepie internetowym. Ww. zamówienia mogą zostać zrealizowane na życzenie Klienta skierowane bezpośrednio na adres
e - mailowy Sklepu internetowego. Sklep ocenia możliwości wykonania zamówienia oraz indywidualnie je wycenia. Szczegółowe informacje przekazuje potencjalnemu klientowi w wiadomości e - mailowej. Po akceptacji zaproponowanego rozwiązania, zamówienie zostaje przyjęte do realizacji.
§ 4 Cena oraz sposób płatności
-
Całkowita wartość zamówienia obejmuje cenę Produktów oraz koszty ich dostarczenia.
-
Ceną wiążącą i ostateczną jest cena podana w „Koszyku” w podsumowaniu Zamówienia w chwili jego złożenia.
-
Ceny Produktów podane na stronach internetowych Sklepu Internetowego obowiązują wyłącznie podczas składania Zamówień za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
W przypadku błędu serwisowego dotyczącego ceny produktu sprzedawca niezwłocznie poinformuje Kupującego o rozwiązaniu umowy kupna sprzedaży z powodu niemożności dokonania sprzedaży. -
Ceny Produktów prezentowanych na stronach internetowych Sklepu internetowego mogą ulegać zmianie, przy czym zmiana taka nie ma wpływu na Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmiany ceny.
-
Klient przy składaniu Zamówienia akceptuje sposób płatności ceny oraz kosztów dostarczenia Produktu.
-
Sprzedawca informuje, że istnieje możliwość negocjacji ceny transportu (w zależności od wielkości zamówienia). W tym celu należy skontaktować się z nim za pośrednictwem wiadomości e - mail.
-
Sprzedawca umożliwia Klientowi następujące formy płatności:
-
Płatności elektronicznej za pośrednictwem serwisu płatności internetowych Przelewy24,
-
Przelewem bankowym na rachunek bankowy Sklepu internetowego,
-
Płatność za pobraniem.
-
-
Klient nie może łączyć różnych form płatności wskazanych powyżej.
-
Klient, który przy składaniu zamówienia wybrał płatność za pośrednictwem przelewu tradycyjnego powinien uiścić kwotę wynikającą z Zamówienia w ciągu 5 dni od daty otrzymania wiadomości elektronicznej potwierdzającej otrzymanie i przyjęcie Zamówienia do realizacji. Za termin uiszczenia kwoty wynikającej z Zamówienia uznaje się termin zaksięgowania jej na rachunku bankowym Sprzedawcy. W przypadku gdy Klient nie dokona zapłaty za Zamówienie w terminie określonym ww. terminie, Sprzedawca ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży, w terminie 7 dni od daty bezskutecznego upływu terminu do dokonania Zapłaty przez Klienta.
-
Płatności wskazane w ust. 6 a są realizowane za pośrednictwem serwisu płatności internetowych Przelewy24, której właścicielem jest: spółka PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60 – 327 Poznań, NIP: 779-236-98-87, REGON: 301345068 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydz. Gospodarczy KRS pod numerem: 0000347935, wysokość kapitału zakładowego: 5 476 300,00 zł.
§ 5 Realizacja, sposób, koszty dostarczenia Zamówień
-
Realizacja zamówienia w zależności od dostępności produktów realizowana jest
w terminie 2 – 5 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia. -
Produkty zamawiane za pośrednictwem Sklepu Internetowego są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Produkty zamawiane za pośrednictwem Sklepu Internetowego są dostarczane w dni robocze do miejsca określonego przez Klienta w treści Zamówienia. Czas dostawy nie jest wliczany do czasu realizacji zamówienia. Orientacyjny czas dostawy wynosi od 3 - 5 roboczych.
-
Produkty zamawiane za pośrednictwem Sklepu Internetowego są dostarczane, według wyboru Klienta dokonanego podczas składania zamówienia, w następujący sposób:
-
za pośrednictwem firmy kurierskiej,
-
o ile to możliwe, z uwagi na wielkość paczki zawierającej Produkty - poprzez system Paczkomatów InPost – w takim przypadku Produkty dostarczane są do Paczkomatu InPost wskazanego przez Klienta w formularzu Zamówienia.
-
-
Sprzedawca informuje, że istnieje możliwość osobistego odbioru Zamówienia w jego sklepie po wcześniejszym umówieniu. Produkty można odebrać w Sulejówku przy ul. Trakt Brzeski 144 B, 05 – 070 Sulejówek. W przypadku zamówienia z adnotacją „Odbiór osobisty” Sprzedawca zastrzega, że zamówione produkty będą gotowe do odbioru w sklepie stacjonarnym maksymalnie w terminie 4 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.
-
Szczegółowe koszty dostawy podane zostaną Klientowi każdorazowo przy składaniu Zamówienia.
-
Sprzedawca odpowiednio oznacza oraz zabezpiecza przed uszkodzeniem paczki zawierające Produkty oferowane przez Sklep internetowy.
-
Przed odebraniem przesyłki od kuriera Klient powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub jego zawartość wydaje się zniszczona lub gdy taśmy są zerwane, Klient uprawniony jest do odmowy odbioru przesyłki. W tej sytuacji Klient winien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Konsumenta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką oraz realizowaną dla Przedsiębiorców indywidualnych, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
-
Kupujący nie będący konsumentem jest zobowiązany do zbadania towaru w obecności kuriera, czy nie doszło do uszkodzenia towaru w trakcie przewozu oraz czy towar nie zawiera braków ilościowych, na okoliczność czego powinien zostać sporządzony
w obecności kuriera protokół, zawierający wyszczególnienie uszkodzeń lub braków oraz datę i godzinę, pod rygorem uznania, że towar został doręczony bez uszkodzeń powstałych w trakcie przewozu lub bez braków ilościowych. -
W przypadku wybrania przez Kupującego sposobu płatności w formie przelewu bankowego, realizacja zamówienia rozpocznie się w następny dzień roboczy po odnotowaniu płatności na rachunku bankowym Sklepu.
-
Sprzedawca każdorazowo dokumentuje sprzedaż Produktów za pośrednictwem Sklepu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego, dostarczając Klientowi paragon fiskalny lub fakturę VAT ( na specjalne życzenie klienta) .
-
Tytułem udokumentowania sprzedaży Produktów za pośrednictwem Sklepu internetowego na rzecz Przedsiębiorcy Sprzedawca wystawia fakturę VAT w terminach wskazanych w ustawie o podatku od towarów i usług.
-
Tytułem udokumentowania sprzedaży Produktów za pośrednictwem Sklepu na rzecz Konsumenta Sprzedawca wystawia paragon fiskalny, a na żądanie tego Klienta zgłoszone w terminie 3 miesięcy (licząc od końca miesiąca, w którym dostarczono towar bądź otrzymano całość lub część zapłaty) wystawia fakturę VAT pod warunkiem podania przez Klienta niezbędnych danych do wystawienia faktury VAT, w tym numeru NIP. Jeśli żądanie wystawienia faktury VAT przez Klienta, dokonującego zakupów za pośrednictwem Sklepu internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową zostanie zgłoszone po upływie wskazanego 3-miesięcznego terminu Sprzedawca nie ma obowiązku wystawienia faktury VAT.
-
W przypadku zgłoszenia przez Klienta żądania wystawienia faktury VAT, Klient zobowiązany jest do podania niezbędnych danych do wystawienia faktury VAT, przy czym Klient zobowiązany jest w szczególności do podania numeru NIP do faktury VAT nie później niż podczas składania zamówienia.
-
Sklep internetowy przesyła fakturę VAT w formie elektronicznej na adres e – mail podany przez Klienta w formacie PDF. Ewentualne korekty faktur będą doręczane Klientowi w sposób analogiczny
-
Klient akceptując Regulamin, wyraża równocześnie zgodę na przesyłanie faktur elektronicznych w sposób wskazany ww. punkcie.
-
Klient jest uprawniony do zmiany sposobu otrzymania faktur z elektronicznego na papierowy. Faktura w formie papierowej zostanie doręczona Klientowi na Jego żądanie. Żądanie zmiany sposobu otrzymywania faktur Klient może skierować odpowiednio na adres e – mailowy sklepu wskazany w §1 ust. 3 niniejszego regulaminu.
1.Kurier DHL , DPD i fedex – średnio 20-40 zł paczki do 30 kg( w przypadku gdy jest to jedna przesyłka , wielkość przesyłki zależna jest od ilości i wielkości zakupionych produktów)
2. Kurier DHL , DPD oraz fedex - wysyłka za pobraniem średnio (płatność u kuriera przy odbiorze przesyłki) – 30 - 45 zł paczki do 30 kg.( wielkość przesyłki zależna jest od ilości i wielkości zakupionych produktów)
Większe paczki wyceniane są indywidualnie
Status wszystkich przesyłek DHL i DPD można śledzić odpowiednio na stronie:
Śledzenie przesyłek | DHL | Polska
DPD Polska- przesyłki kurierskie, serwis miejski, krajowy, międzynarodowy
Numer przesyłki otrzymasz po nadaniu przesyłki, w wiadomości bezpośrednio od przewoźnika.
3. Paczkomat inPost
Dostawa wybranego paczkomatu sieci Inpost. Paczkę należy odebrać w ciągu 48h od umieszczenia jej w paczkomacie , muszą to być niestety małe produkty maxymalnie ( przesyłki do 15 kg ) cena paczki od 18 złoty w górę Status wszystkich przesyłek Inpost można śledzić na stronie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek. Numer przesyłki otrzymasz po nadaniu przesyłki, w wiadomości bezpośrednio od przewoźnika.